вторник, 14 декември 2010 г.

Writer's Block: 'Tis season. Solo gli utenti che compilano il modulo completamente e correttamente

Моята колежка Мими редовно ми правеше намеци, че много обичала да прави минети. Явно и се искаше да и напълня устата.От приказка на приказка и един петък я заведох у нас да се позабавляваме.Накарах я да се съблече гола и да застане на колене на пода. Свалих панталона, хванах я за косата и я накарах да си изплези езика за да я бия с кура през устата.Много хубаво се надърви.Наврях и го в устата бавно и я оставих да ми обслужва надървения кур. Много жадно го лапаше и го правеше много курвенски. Явно наистина много обича да духа. Доста долни изрази отнесе докато кура ми влизаше и излизаше. От време на време го налапваше целия и главата на хуя ми и проникваше чак в гърлото. Много се възбудих от това, хванах я за косата и си направих чикия на челото и. Спермата започна да се стича надолу по лицето и и да капе върху големите и бели цици. Накарах я да не се бърше и да остане така със спермата по лицето докато си пийвахме ракийка. Когато ми се допика много я заведох в банята, тя пак застана на колене на пода и се изпиках обилно в лицето и.След като отнесе няколко псувни и бой с кура през устата тя застана на четири крака и започна да облизва всичко от пода на банята. От тази гледка кура ми много се надърви и я обяздих докато лижеше. Много се накефих докато го правех. Нарочно я ебах така в путката много продължително докато ми изтръпне на кура и тя се просна на пода в пикнята тръпнеща от оргазъм. Пак ми се допика и се изпиках навсякъде върху голото и тяло.Донесох ракийките в банята, седнах на кенефа и я накарах пак да ми духа. Може би сме стояли така около 2-3 часа, изхвърлих се и още няколко пъти пиках докато ми духаше тая долна курва Мими.Зпочнахме да се къпем и да се обарваме под душа. Кура ми пак се надърви, нагъзих я на кенефа и започнах да я еба в гъза. Много шамари отнесе белия и гъз, чак се зачерви от бой. Докато я шибах в задника я попитах дали иска да ми стане играчка за секс а тя ми отговори, че “курвите трябва да се ебат”. Продължих да я еба от гъза в устата и се изпразних продължително в гърлото и.Много е извратена тая курва.Обеща ми редовно да идва у нас да я еба и да се забавлявам с нея.Утре мисля да и потърся по магазините каишка да я връзвам до кенефa

Няма коментари:

Публикуване на коментар